Iyi tatiller! (Fijne vakantie) - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Gerbrich - WaarBenJij.nu Iyi tatiller! (Fijne vakantie) - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Gerbrich - WaarBenJij.nu

Iyi tatiller! (Fijne vakantie)

Door: Gerbrich

Blijf op de hoogte en volg Gerbrich

11 April 2014 | Turkije, Istanbul

Lieve mensen,

Sorry dat ik jullie zo slecht op de hoogte hou de laatste weken. Ik had wat drukte met het afmaken van mn schilderij en ander huiswerk etc.
Ik ben ook nog naar een traditioneel Turkse hammam geweest, een concert en misschien meer, waar ik later nog over vertel!

Want.... Ik ga over tien minuten vertrekken richting Ephesus, Pamukkale, Antalya en meer! Want wij hebben springbreak! Een weekje vakantie! Als het goed is wordt het mooi weer daar, dus ik kijk er erg naar uit! Hopelijk treffen we het met het weer, want hier is het heel erg wisselvallig. Deze week 1 super dag gehad (zelfs nog verbrand), maar vandaag bijvoorbeeld regen en koud. Dus hopelijk een weekje zon en lekker relaxen!

Adios mensen! Jullie kunnen me bereiken op mn Turkse whatsapp: +905070988487. Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerbrich

Reisdagboek van mijn studie in Istanbul

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 5251

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Istanbul

Landen bezocht: