Laatste uurtjes in Nederland! Op naar Istanbul! - Reisverslag uit Koufurderrige, Nederland van Gerbrich - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes in Nederland! Op naar Istanbul! - Reisverslag uit Koufurderrige, Nederland van Gerbrich - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes in Nederland! Op naar Istanbul!

Door: Gerbrich

Blijf op de hoogte en volg Gerbrich

01 Februari 2014 | Nederland, Koufurderrige

Lieve mensen,

Het is bijna zover, vannacht naar schiphol en morgenochtend vroeg om kwart over zeven stap ik in het vliegtuig naar Istanbul. Er zijn vast mensen die niet precies weten wat ik in Turkije ga doen, dus daarom nog even een korte toelichting: Ik ga voor vijf maanden een minor volgen op de Sabanci University in Turkije. Dit is een onderdeel van mijn studie die ik in het buitenland kan volgen. De minor die ik in Istanbul ga doen is Visual Art & Visual Communications. Ik ga aan de slag met schilderen, fotografie, typografie, turks & vooral visuele communicatie. Ik heb zo'n vier dagen in de week colleges en daarnaast hoop ik heel veel van Turkije te zien.

Voor de mensen die het interessant/leuk vinden om een beetje op de hoogte te blijven van mijn avontuur in Istanbul probeer ik deze blog bij te houden. Ja proberen lezen jullie goed ;). Je weet het natuurlijk nooit. Misschien heb ik het wel veel te druk met studeren (of natuurlijk niet ;) ).

Ik ga nog maar even genieten van mijn laatste uurtjes in Nederland en wie weet kan ik morgen al een berichtje vanuit Istanbul sturen.

Take care iedereen en tot over 5 maanden!

Liefs

  • 04 Februari 2014 - 18:06

    Margriet:

    Hoi Gerbrich, der is fansels ien ûnwennig Fan dy!!! en dat in dien memke. Hopelyk hast it allegjear n bytsje op e rit! en heare wy gauw wer wat fan dy! Het is suver n bytsje stil sûnder dy. De mannen hjir ha net safolle drokte. Gerbrich succes en fansels XXXXXXXXXX fan dien memke

  • 11 Februari 2014 - 17:20

    Margriet:

    Hoi Gerbrich,
    hjoed misse we dy ek fansels, op heit sien jirdei!! De jongkjirrel is 55 jier wurden, mar draaft noch as n ljip. We heare dast do it tige nei t sin hast en dat is oe sa belangryk. Pake en beppe ha dien verslag fan de earste wike efkes mei nei hûskriegen, dan kinne sy it yn alle rest efkes leze. Groetsjes mem XXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerbrich

Reisdagboek van mijn studie in Istanbul

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5255

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Istanbul

Landen bezocht: